سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی همورئید یا بواسیر

روش بواسیر چگونه است؟

یکی از جدیدترین انواع جراحی بواسیر ، که برای همه بواسیرها از جمله بواسیر خونریزی دهنده استفاده می شود ، رویه پرولاپس و بواسیر یا PPH نامیده می شود. این روش همچنین با نام Stapled Hemorrhoidectomy شناخته می شود.

 

جراحی همورئید یا بواسیر

 

آیا درمان های غیر جراحی برای بواسیر وجود دارد؟

این نوع بواسیر ممکن است نیاز به جراحی داشته باشد. گزینه های غیر جراحی درمان بواسیر برای درمان موارد خفیف تر بواسیر وجود دارد. جراحی بواسیر گزینه ای برای تسکین طولانی مدت بواسیرهای شدید است ، به خصوص مواردی که با گذشت زمان افتادگی پیدا می کنند.

 

هموروئیدکتومی یا جراحی باز هموروئید

جراحی برای از بین بردن هموروئید، hemorrhoidectomy یا هموروئیدکتومی نامیده می شود.

 

پزشک ممکن است برش های کوچکی در ناحیه مقعد داده و آن ها را بصورت بخش های کوچکی جدا کند.  ممکن است شما با بی حسی موضعی عمل شوید و در هوشیاری باشید و جراحی صورت گیرد یا اینکه با بیهوشی عمومی به خواب رفته و از مراحل جراحی هیچ چیزی متوجه نشوید . هموروئیدکتومی اغلب یک روش سرپایی است و معمولا در همان روز می توانید به خانه بروید.

 

معمولا بخش جراحی شده بعد از جراحی هموروئید بسیار حساس است و بخیه زده شده است ممکن است بسیار دردناک باشد ( اغلب در جراحی باز). دوره درمان بعد از جراحی باز اغلب حدود 2 هفته طول می کشد اما این زمان می تواند بین 3 تا 6 هفته طول بکشد تا شما احساس کنید به حالت عادی برگشته اید

 

هموروئیدکتومی چقدر موثر است؟

هموروئیدکتومی جراحی برای از بین بردن بواسیر است ، چه داخلی باشد و چه خارجی. جراحی به طور معمول خط اول درمان نیست. اما وقتی همه راه های دیگر از کار می افتد ، هموروئیدکتومی یک درمان ایمن و موثر است که فقط زندگی در بواسیر را آسان نمی کند - بلکه به طور کلی از بین می رود.

 

زمان بهبودی برای جراحی بواسیر چیست؟

فهرست مطالب. بهبودی از درمان بواسیر یا جراحی معمولاً یک تا شش هفته طول می کشد ، بسته به نوع درمان ، شدت بواسیر و تعداد برداشته شده.

 

جراحی با لیزر هموروئید

برای درک بهتر مزیت لیزر هموروئید، راحت تر آن است که یک مقایسه بین لیزر و جراحی باز داشته باشیم. نکته ای که در جراحی های معمولی یا همان جراحی باز نیاز هست که بدانیم این است که حتماً بایستی بیمار در بیمارستان بستری شود و بیهوش شود و همچنین 2 هفته از محل کار و زندگی خود دور شده که این مورد برای مریض و محل کار او مساله ساز می باشد.

 

بعد از جراحی تمام بیمارانی که قبلاً جراحی با چاقو هموروئید انجام دادند خاطرات بسیار بدی از این مساله داشته و از دردهای بسیار زیاد، از گذاشتن توپی در داخل معقد که همگی این پروسه را بسیار دردناک یاد می کنند و کسانی که 20 - 30 سال پیش از این گونه جراحی ها انجام داده اند این پروسه همیشه تکرار شدنی بوده و هست و همه هم با بدی ازش یاد می کنند.

 

آیا باید بواسیر برداشته شود؟

در بعضی موارد ، پزشک شما ممکن است برای از بین بردن بواسیر ، جراحی بواسیر ، معروف به بواسیر ، انجام دهد. اگر پزشک شما برای بواسیر شما عمل جراحی را توصیه کرده است ، بهتر است قبل از موعد تمام آنچه را که می توانید در مورد این روش انجام دهید بیاموزید ، بنابراین می توانید در مورد انتظار راحت و راحت باشید.

 

بهترین روش درمان بواسیر چیست؟

بیایید به سه روش محبوب در درمان بواسیر و پروتکل های مراقبت های بعدی آنها نگاهی بیندازیم: هموروئیدکتومی جراحی برای برداشتن مستقیم بواسیر است. به شما بی حسی عمومی یا بی حسی موضعی در ناحیه داده می شود تا دردی را تجربه نکنید.

 

زمان بهبودی برای جراحی بواسیر چیست؟

فهرست مطالب. بهبودی از درمان بواسیر یا جراحی معمولاً یک تا شش هفته طول می کشد ، بسته به نوع درمان ، شدت بواسیر و تعداد برداشته شده.